dinsdag 5 juni 2012

Dag 198, Plukslee

Plukslee

Gisteren langs de weg gevonden, een echte ouderwetse plukslee. Zo bij het oud ijzer. Dus een mooi cadeau voor mezelf haha. Ik deed er even een appelkist op en hop de dames sprongen er zo in. En gingen er voorlopig niet uit ook. Het is ook weer heerlijk weer om buiten te zijn na de natte dag van gisteren. Meneertje Dirk had energie voor 10 en......ving een mol. Iieieieie de muppet legde m zo op mijn schoot.....arme mol dood. Wel prachtige beestjes zeg. Heb tegen meneerje Dirk gezegd dat hij de volgende keer maar bloemen voor me moet plukken ben ik net iets gekker op.....wie weet!


4 opmerkingen:

  1. Tja, de liefde van de man gaat door de maag... ;) Leuke foto weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij het oud ijzer, nee toch, dan heeft ie nu een superleuke bestemming!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw je zwarte schoonheid komt je eten brengen das echte liefde !!
    ( wel jammer voor meneertje Mol dat dan weer wel )

    Hihi ik moet je bekennen kon me geen beeld vormen van een PLUKSLEE dank voor deze foto dus enu Veel Plukplezier !!!!!

    En die foto met de poezels erin is een winnaar !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gek ding die meneertje Dirk. Hij vond de mol vast een lief knuffelbeest voor je zo lekker zacht.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.