zaterdag 25 februari 2012

Dag 97, Kwijt

Kwijt

Vanmorgen waren we Pip kwijt.....Op al haar plekjes gezocht....Kreeg al aardig het gebrek tot ik het zonnetje op het aanrecht zag schijnen en ja hoor daar lag de keukenprinses in de spoelbak, in het lentezonnetje. Vanmiddag waren wij op visite bij mijn jarige zusje en toen we terug kwamen troffen we Pip zielig aan, nauwelijks willen eten en een treurige blik. Het is me al vaker opgevallen dat als ik langer weg ben zij ziek wordt....Toeval? Ik hoop het. Zet m op Pip morgen schijnt het zonnetje weer.

5 opmerkingen:

  1. Pip houdt dus van zonnetjes... als het zonnetje weg is, is ze sip die Pip. Dus Zonnetje in huis, blijf maar voor Pipje thuis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och die Pippi toch. Last van verlatingsangst? Zou me niets verbazen. Wat heeft ze al niet mee gemaakt in haar jonge leventje. Maar een zonaanbidster is ze duidelijk. Pip zet 'm op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He kleine pip was je verstoppertje aan het spelen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Siamezen willen de hele dag gezeldschap en nu waren zowel jullie als haar grote vriend Björn er niet.......Volgende keer De poezels ook maar meenemen...haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is wel een prachtige foto geworden... Arm Pipje dikke knuf van ons! En ook voor het kattentrio een hele fijne zondag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.