woensdag 12 juni 2013

Jeetje Logeetje, 5


Ik ben het type overbezorgde dierenmama. Dus ik ga niet slapen voor de poezels binnen zijn, de kipjes op stok, ezels bij de stal etc...
Berry is iets makkelijker en zo bleef meneertje Dirk dus vannacht buiten...Lekker cool! Maar om half 6 miauw!!!!
En de rest van de dag op bed gelegen....Jaja dag en nacht ritme omgooien. 
Maar van slapen kwam niet zoveel want meneertje Dirk en Jeetje hadden samen lol voor 10, zo grappig!

Maar tussen de middag gingen we radijsjes oogsten en Jeetje ging helpen. Oei dat radijsje is nog te klein...alhoewel ze paste prima in Jeetje haar mandje. En Jeetje denkt dat haar opa deze witte radijsjes (apart soort) ook wel tof zal vinden. Dus laten we 1 radijsje in de bloei komen voor zaadjes voor de opa van Jeetje.



4 opmerkingen:

  1. Poeh hé! Die meneertje Dirk toch, de hele nacht op sjouw... hihi, die heeft zeker de lentekriebels. Ik had ook eens een mooie zwarte kater, die heette Piet, maar dat was nog voor jeetje!

    En ik weet zeker dat opa Willem heel blij wordt van bijzondere radijsjes! Hij heeft niet zo'n grote moestuin meer, maar voor sla, radijsjes, worteltjes en boontjes en lekkere kruidjes moet je bij hem zijn... dat heeft jeetje je vast wel verteld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterre en cehabowoensdag, 12 juni, 2013

    die meneertje Dirk als nachtbraker!!! en lol met JEETJE!!! NOU OPA willem geniet volgend jaar van je radijsjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nacht brakende katers, het lijken wel pubers, leuk met meneertje Dirk op de foto en dan ook nog de tuin in, opa zal genieten volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb ik zomaar Dirk post gemist !! schandalig
    in gedachten geef ik Dirk een ENORME knuffel ZO lief !!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.