maandag 10 juni 2013

Jeetje Logeetje, 3


Zo die Jeetje die is net zo creatief als haar mama Janita. Ze heeft mij geholpen met vilten, de vacht van Vita het schaap. Pip hielp mee waterflesjes omgooien dat is pas echt leuk....
Lekker zepen met warm water, heerlijk!
Jeetje hoeft vanavond niet meer in bad....

En kijk dit is het resultaat een heerlijk zacht plaid met Vitakrullen. Jeetje heeft er net nog even een dutje in gedaan, lekker in de zon. En Pip die heeft eerst alle geurtjes opgesnoven en kroop er toen toch nog even bij....Lief! Jeetje weet nu hoe het moet dus ze gaat vast zelf nog een plaidje vilten.



3 opmerkingen:

  1. dat is tof! kan jeetje mij mooi les geven! ik heb nog nooit gevilt :) fijn dat ze zo goed helpt! ik hoop dat ze dat een beetje volhoudt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker slapen in een gevilt schapenvachtje in het zonnetje. Je kunt niet lekkerder liggen volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echte wol wat wil je nog meer en na gedane arbeid is het goed rusten!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.