maandag 17 juni 2013

Jeetje Logeetje, 10


Bij het opstaan was het al warm, heerlijk! En als je op de foto klikt dan ontdekken jullie de kleine spruit, Jeetje! Ze hielp dapper met het hooi uitdelen.
Silje en Pip waren even aan het ravotten en meneertje Dirk sliep uiteraard eerst een gat in de dag!

En vanmiddag was het echt tijd voor een siƫsta, aldus meneertje Dirk en Silje. Maar Jeetje ging dobberen op haar luchtbed in de subtropische schelp van bulldog Bjorn. En Pip hield toezicht en dronk af en toe een lekker koud slokje dobberwater!



5 opmerkingen:

  1. aaah wat lief :-)
    had meneertje Dirk ook wel willen zien !!!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, ik zit duidelijk in het Silje/Meneertje Dirk kamp: heerlijk siesta! KAnnetje sangria erbij........ Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sta er elke keer weer versteld van hoe jij je blog kunt vullen met verhalen en foto's van je poezels. Ik ben al blij als ik 1 keer per maand een redelijke foto van Boef kan maken... pfffft, het lijkt wel of hij en zesde zintuig voor camera's heeft. Ik denk nog niet eens 'camera' of meneer is alweer de tuin ingevlucht. Maar dit geheel terzijde! Wat maak je er een heerlijk logeerfeest van voor mijn kleine meid! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geloof dat Pip de watertemperatuur test ;-)

    Intrigerend meis wat de ezels op hun hoofd hebben ?????
    Waarvoor is dat????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk blog! Ik ga deze ook volgen hoor.
    Ennuh, Moos.. die dingen op de ezels hun hoofd is tegen de vliegen .

    Liefs! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.