zaterdag 22 juni 2013

Jeetje Logeetje, 15


Na de onwijs gezellige bonte avond hebben we heerlijk uitgeslapen.....gezellig samen ontbeten en toen......
De dikke afscheidsknuffel. Het onwijs gezellige logeerpartijtje is voorbij.......
Daaaaaaag lieve Jeetje, lief dinnetje tot snel!



Daaaaaaag lieve Pip & Co ik vond het super tof, mijn jurkje is wel een beetje versleten maar thuis heb ik nog een paar nieuwe hangen. Daaaaaaag allemaal! Bjorn hou je sterkt, kan je nog niet missen.
Daaaaaaag liefjes, daaaaaaaaaaaaaaaag!

Goede reis lieve Jeetje, app je even als je weer veilig bij je mammie en zusje bent?? Enne doe je opa Willem de groentjes??

4 opmerkingen:

  1. Wat heeft ze het heerlijk gehad hè? Ik heb zo enorm genoten van alle avonturen, maar ik ben ook wel blij dat ze weer even thuiskomt... de kleine boef. Ik heb al een schone jurk klaarliggen ;)

    Nogmaals super bedankt voor de gastvrijheid en de fijne blogposts lieve Esther. Groetjes en een dikke X voor jou en knuffels voor alle dierenvriendjes... en natuurlijk een extra knuf voor Pip die zo lief was voor jeetje ❤

    Tuurlijk stuur ik bericht als de dame veilig thuis is! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhh time flies when you are having fun ..... was heerlijk om zo mogen mee te genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterre en cehabozaterdag, 22 juni, 2013

    dat wordt ff wennen zonder Jeetje!!!maar het was een spannende tijd!! we zullen je missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje dat is weer stilletjes zonder logeetje

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.