donderdag 19 juli 2012

Dag 242, Gevloerd

Gevloerd

Geen paniek Pip is gevloerd door een heeeeele drukke dag. Een dag vol tuinders, kabaal, spelen en ravotten. Geen tijd voor een dutje dus nu is mijn kleine spruit toto en zij niet alleen...Silje vluchtte al na de lunch naar de grote mensenmand samen met meneertje Dirk. Ja zelfs meneertje Dirk vond het te druk nou dat kan ik jullie vertellen, dan is het echt druk! Maar Pip is mijn schaduw dis die hield het de hele dag wel vol af en toe even een boompje in klimmen met de jongens....Maar nu........rust! Welverdiende rust. Gevloerd zijn zonder dat ik me zorgen hoef te maken, heerlijk!

2 opmerkingen:

  1. aaaaaaaa, meisje.... zo aandoenlijk! hier ligt ook een meisje met dr tong uit dr bekkie... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihii ja die is echt compleet out tot morgen meisje slaap lekkr

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.