vrijdag 13 juli 2012

Dag 236, Jammie

Jammie

Als er 1 een dankbare eter is dan is het Silje. Ze eet altijd met smaak haar schaaltje leeg. En vandaag kwam er weer een nieuwe zending van ZooPlus met haar favoriete smaak, tonijn uit de stille oceaan van Almo Nature. Ik dook vanmiddag ziek mijn bedje in en dat vindt Silje dus helemaal niks ze loopt dan maar om mee heen te drentelen. En nu ik weer beneden zit komt ze ook strak tegen me aan liggen. Grappig ik herken daar wel wat in van ons oude Jetje. Meneertje Dirk kroop met mij mee de mand in die had echt een Yez-gevoel en Pip komt af en toe ene likje geven en doet zo zachtjes mogelijk.

3 opmerkingen:

  1. Ziek zijn is niet fijn... Bijzonder om te zien hoe iedereen daar anders mee omgaat. Anne duikt gezellig saampjes het mandje in, knorren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk d'r lekker smullen! En die meneertje Dirk dacht ha lekker met dit nare weer kom ik je wel gezelschap houden. En die Pip zo lief en Silje een beetje van de leg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja das ff wennen mama/zuster Esther die ff bedrust moet houden
    T heerlijke van je diertjes om je heen dat je nooit alleen "ziek "bent x

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.