dinsdag 17 juli 2012

Dag 240, Uitdagen

Uitdagen


Jaaaa wie?? Wie wil er met mij ravotten??? Na gisteren heb ik zoveeeeeel energie! Aaaah ik zie Nina het schaapje, zie je mij ook? Zo grappig die gekke Pip met haar vele gezichten/uitdrukkingen. Gisterenavond dacht ik nog dat ze een terugval kreeg, moe, koud en hangerig. Maar gelukkig had ze net als zoveel 2 en 4 voeters ws last van het depressieve weer. Meneertje Dirk heb ik echt uit bed getild en buiten gezet de luilak hij had zich zeker geprikt aan het spinnewiel om heel lang te kunnen slapen zoals Doornroosje. Helaas....maar eenmaal buiten genoot hij volop niet te warm en lekker droog. Silje is de hele ochtend bij de ezeldames geweest zo leuk om te zien en hoe lief die reuzinnen voor haar zijn. En goed bekeken Silje want in hun verharde tuin is het al heerlijk toeven zo smorgens met een zonnetje...

2 opmerkingen:

  1. Mooi doorkijkje zo. En een hele knappe poezendame op de foto! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha ik leg hier in een deuk , die meneertje dirk !! geprikt aan het spinnewiel Tja met deze zomer doorslapen zou ook heel zo gek ni zijn he !!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.