dinsdag 10 juli 2012

Dag 233, Dromen

Dromen

Tussen de buitjes door lag Silje heerlijk binnen te dromen. De zonnetent verhuist dan gewoon mee de keuken in. Grappig we hebben weer onwijs veel brood van de voedselbank gekregen voor de buitendiertjes. dit moet eerst gedroogd worden dus we zetten soms ook wat kratten in de zon. Hier komen dan heel gezellig allemaal vogeltjes op af. En Silje doet ze niks ze ligt wel een beetje te koekeloeren maar het liefste zou ze met ze spelen geloof ik. Meneertje Dirk moeten we wel in de smiezen houden en Pip is er van overtuigd dat alle dieren haar maatjes zijn. Vanmorgen zat ze gewoon gezellig in de IC bij kip Juliaantje....hoop dat ik daar nog een keer een foto van kan maken, geweldig!

3 opmerkingen:

  1. Dieren wel Pipje... Mensen... Tja. Hihi, die meneertje Dirk, wolf in schaapskleren! En wat ligt Silje er heerlijk bij... Knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die foto zou ik ook graag zien van pip en juultje !!

    Steeds als ik jouw blogs lees over de kipjes mis ik m,n krieltjes hun gekakkel en hun eitjes ,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Siljemag ik bij je komen liggen? Je ligt volgens heel erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.