maandag 30 april 2012

Dag 162, Koolmeesjes joehoe

Koolmeesjes joehoe

Eerlijk zullen we alles delen. Vanmorgen zaden uit de gedroogde zonnebloemen gehaald van vorig jaar. Ook wat laten zitten voor de vogelvriendjes en in het voederhuis gelegd. Koolmeesjes zijn er dol op. En Silje ons portretje die dacht ik ga er even bij liggen misschien komen de koolmeesjes dan sneller. En maar wachten..........hahahaha. Pip kon in haar zonnetent met deze zomerse temperaturen en ik heb haar heerlijk half in de schaduw half in de zon gezet in de voortuin waar ik bezig was. En wat had ze een lol om de vlinders die om haar tent heen fladderden. 

3 opmerkingen:

  1. Kijk dat nu liggen. Tja of de koolmeesjes dan sneller komen ik weet het nog zo net niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kom maar koolmeesjes, kom maar... recht in mijn mondje aub! hihi, die Silje! en wordt misschien een beetje saai, mijn commentaar, maarre: prachtige foto!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahhahaaaha i thought i saw a pussycat

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.