vrijdag 6 april 2012

Dag 138, Spinnetjes

Spinnetjes

Silje is dol op spinnetjes het liefste zo klein mogelijk. Ze klimt er zelfs voor het dak op want daar zitten wel heel mooie webjes. Toen ik even naar de winkel was met de tuinders en Berry binnen was is ze me waarschijnlijk gaan zoeken. De buurvrouw bracht haar gelukkig terug....Daar moeten we dus wel rekening mee houden. Van schrik heb ik haar maar even in de koets bij Pip gezet vondn ze allebei wel gezellig geloof ik. Meneertje Dirk heeft een stoei-dag, hij worstelt met de meiden maar ook met boeken, mijn arm en mijn autosleutels......hopelijk een teken dat de lente weer terug komt haha.

3 opmerkingen:

  1. Es, wat een prachtige foto!! De kleuren zijn zo mooi. Lijstje eromheen, klaar.. Ja, dat zal behoorlijk schrikken zijn geweest. Niet meer doen lieve Silje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo wat zie ik dat snoetje graag hihii ik ken haar niet life maar ze heeft m,n hart al gestolen deze spinnen jagende spinnende mama essebes zoekende dame xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Silje wordt een boeffie! Niet zover weglopen hoor Silje!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.