donderdag 1 december 2011

Dag 11, Arme Dirk

Arme Dirk,

Om 14:15 uur werden meneertje Dirk en ik in Sleeuwijk verwacht. In zijn nieuwe reiskoffer overigens een ideaal ding! Ging ook heel Sleeuwijk door bij de assistentes en artsen zo'n handig en mooi ding hadden ze niet eerder gezien! Afijn bloedonderzoek op mijn verzoek...bloed was op de ontstekingswaardes verder o.k pfieuwwww. Maar toen....narcose en gebitscontrole hoe slecht zag zijn bekkie er uit. Een erfenis van jaren zei de tandarts. Slechte voeding en slechte verzorging. Ik had me al op wat kiezen trekkerij voorbereid maar dat Dirk met enkel 4 hoektanden huiswaarts zou keren....Zo zielig!

4 opmerkingen:

  1. Jemig joh, nog maar 4 tanden... Arme vent. Dat kun je je toch niet voorstellen, nog zo jong en dan al zo'n bekkie.... Dikke knuf van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arme meneertje Dirk. Vanui hier ook een dikke knuffel voor die lekkere kroelkip

    Groetjes Berna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit gewoon met kippevel je blog te lezen. Arm beessie.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.