vrijdag 17 augustus 2012

Dag 270, Siesta

Siesta

Terwijl Bernadette en ik naar Amerongen zijn gelopen hield Silje heel verstandig een siesta. Lekker in de schaduw. Meneertje Dirk is voor het eerst een nacht buiten geweest, hij wilde niet binnen komen. Hij vond de koelte van de nacht heerlijk maar stond om 6 uur te mauwen om naar binnen te kunnen. Jammer meneertje Dirk maar vannacht ben je mooi binnen vriend. Ik heb er slecht van geslapen hier zijn de meeste vechtersbazen buiten snachts met als taak muizen vangen....En tegen deze binken is ons lieverdje niet echt opgewassen....Pip geniet net als ik van deze tropische temperaturen.

3 opmerkingen:

  1. Kreeg al de kriebels, meneertje Dirk een nacht weg... Gewoon gezellig binnenblijven Mr. D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bredere een nacht buiten. Ik vind het ook niks als Ginger niet binnen wil komen. Die is ' snachts ook binnen. Beter voor mijn nachtrust.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor de avondklok binnen Meneertje Dirk voor je eigen nachtrust en die van je Poezenmama !

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.