donderdag 9 augustus 2012

Dag 263, Terugblik

Terugblik

Morgen wordt ons bijzondere meisje 1 jaar! Ik heb het lange tijd niet eens durven hopen. Wat heeft Pip haar 1e levensjaar al veel voor haar kiesjes gehad letterlijk en figuurlijk. Maar wat een wilskracht wat een onwijs mooi karakter en vooral wat is ze lief, zucht. Het kadootje is vandaag met ZooPlus meegekomen. Born heeft het al gezien en wil het ook wel hebben, haha. Zaterdag op Bjorn zijn feest vieren we ook Pip haar feest en natuurlijk morgen ook, eigenlijk vieren we elke dag! En wat een mooie rol heeft Silje in haar 1e jaar zonder haar hadden Pip en ik elkaar ws nooit ontmoet. En meneertje Dirk is nog steeds blij met zijn kleine vriendinnetje die zorgt voor leven in de brouwerij, gezelligheid en voor Dirk niet het onbelangrijkste, heerlijk en afwisselend eten, haha

3 opmerkingen:

  1. en wat heb ik als lezer van haar ups en downs meegeleefd en telkens weer dacht ik Oef als haar lichaampje dat maar trekt !!! hahahaha des te leuker is het om te lezen dat ze de Grootste doerak van de tuinderij Dreigt te worden !! ook al zit je hart soms in je keel door haar capriolen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is bekend van Siamezen dat ze oer-sterk zijn en ook erg oud kunnen worden ! Mijn wijlen Siamees is 22 jaar geworden, dus Pip........je hebt nog even te gaan ;-)

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie had dat gedacht van die kleine Pippi. Maar ze is net als haar rode naamgenootje oersterk en zit vol met streken ;-)))).

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.