zondag 3 november 2013

Chillen


Vanmorgen was het nog redelijk weer, wel koud en een flinke woei. Maar het kwartet heeft lekker buiten gespeeld. even een frisse neus halen.
Na de lunch ging ik alle bedjes verschonen en dat is leuk!
Ravotten door de hoeslakens van de afgehaalde beden en meneertje Dirk zijn favoriet.....schone matrasjes zonder hoezen lekker harig maken....
En dat vond Tweetje ook wel een strak plan.
Zo hebben die 2 dus een heerlijke tijd liggen chillen.
Altijd weer jammer als er weer schone hoezen  omheen komen aldus meneertje Dirk hihi.

4 opmerkingen:

  1. ja zo lekker als je eigen luchhie blijft hangen hahaha en wat een mooi stel zo samen, steekt mooi bij elkaar af ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. poeh! ik ging uit wandelen toen de zon scheen maar kreeg in ene een dikken bui op mijn kop! gelukkig had ik wel mijn pluutje mee en kwam ik droog thuis, maar toen was ik ook echt wel aan een partijtje chillen toe ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk stel zwart op wit (of mogen die ook niet meer) wat is er lekkerder dan een schoon dekbed!!?? maar daar denkt meneertje Dirk (en Tweetje) dus iets anders over!!XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker druk ben je er maar mee en dan ook nog een logeetje, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.