zaterdag 31 augustus 2013

Dag lieve Jeroentje


Meneertje Dirk en zijn grote vriendin Bep! En zo had Katootje ook een heel lief kater- vriendje, Jeroentje.

Maar Jeroentje is vrijdag door een noodlottig ongeval om het leven gekomen. In paniek de straat op gerend en overreden door een auto...
Vreselijk, de leuke lieve Amerongse Jeroen! De gezellige banjer van de buurt.Wat zullen we je missen jongen.
Pas 3 jaar veel te jong....Je was nog lang niet klaar met je avonturen!

Je had een gouden huis Jeroentje, wat...2 gouden huisjes. Wat laat je een voelbare lege plek achter bij je lieve vrouwtje Paulien en Katootje & Guusje maar ook bij Paula, Dirk en Annemarie en uiteraard bij Zus, Jet & Roosje.....

Kom je nog eens terug als een mooie vlinder?

4 opmerkingen:

  1. Ach wat naar en zo jong.....sterkte !

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh zo zielig! :(

    Ik hou van katten, mijn kat heeft zichzelf geadopteerd ! :P waarschijnlijk uit een auto gegooid en sindsdien in mijn huis komen wonen. ik zou er niet meer kunnen missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat erg! Doet mij even weer terug denken aan mijn eigen Jeroentje, mijn eerste kat die ik als klein meisje kreeg. Een dikke rooie kater, die ik Jeroen noemde, omdat ik dat de mooiste naam van de hele wereld vond. En altijd bleef ik Jeroen een mooie naam vinden, nadat mijn oudste zoon naar opa is vernoemd, werd mijn tweede zoon Jeroen! haha, vernoemd naar een kat ipv naar opa!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.