zondag 16 december 2012

Nagenieten


Het gaat goed met het trio! Gisteren was hier een aardige happening in de tuin. Het was aan het einde van de middag dus ik heb het trio op mijn hobby-kamer gedaan. Vinden ze heel niet erg en ik weet dan zeker dat ze veilig zijn en niet gaan buurten in de schemer zonder dat ik er zicht op heb.
En wat is het trio weer verwend door tante Mariska en tante Saskia, veel lekkers en deze geweldige muis. Pip heeft de muis geadopteerd. Meneertje Dirk vindt m niks, het is geen Momfer de mol hè! En Silje vindt speelgoed doorgaans later pas leuk als de andere 2 er mee uit gespeeld zijn. Silje was vooral druk met de enveloppen voor mijn kerstkaarten en zijn er dan ook al 2 gesneuveld, ach als je maar lol hebt!

2 opmerkingen:

  1. Wowwwwwwwwwwww..........je mag hem lekker slopen hoor Pip, ik heb er nog meer voor je :-)

    Saskia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat heerlijk is het toch om onbezorgd te mogen spelen en slopen,dat doen wij Poes & Smurf ook graag....
    mauwmauw mauwmauw (vertaling: kroeltje van ons)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.