zondag 8 juli 2012

Dag 231, Hoofdrol

Hoofdrol

1 van de weinige keren dat ik blij ben met regen,regen,regen! Ik had namelijk een deadline, een deadline voor een artikel over Pip. Hoe of wat dat verklap ik nog even niet. Dat doe ik pas als ik zeker weet als het artikel ook geplaatst gaat worden. Het is gelukt dankzij de regen, het is af en verzonden inclusief mooie foto's van ons bijzondere grietje. Toen ik klaar was werd het droog en kwam zelfs de zon nog even op bezoek, toeval? Zo kon het trio en Bjorn nog even lekker ravotten. En hier is Pip alwer aardig moe van haar capriolen. Hoe je dat kunt zien?? Kijk naar haar mooie kijkers die staan al aardig in de loens-stand.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel iets hebben, dat druilerige weer. Lekker lui op de bank met een grote stapel tijdschriften... En Miss Anne natuurlijk. Fijn! Knuf voor Pip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heerlijk dat je n artikel mag mocht schrijven over haar belevenissen ik hou van de manier waarop hun avonturen je pen , hihi keyboard uitrollen dus ook al zou t niet geplaatst worden , wat ik me NIET voor kan stellen , dan wil ik het graag lezen !!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.