woensdag 4 april 2012

Dag 136, Verjaardagsherrie

Verjaardagsherrie

Vandaag een drukke boel want ik ben jarig. Extra tuinders en veel gezellig kabaal. Althans ik vind het gezellig maar ik weet dat Silje daar heel anders over denkt. Dus heb ik voor haar de slaapkamer open gelaten en daar maakte ze dankbaar gebruik van. Ze is nu net pas weer beneden mijn lieve meisje. Pip doet vrolijk mee ze kreeg zelfs ook nog een cadeautje van Bernadette. Meneertje Dirk komt af en toe knuffels scoren en ging dan weer lekker bij Silje liggen. Vanavond geen kabaal hoor Silje!

2 opmerkingen:

  1. Och dat lieve meissie. En wat een mooie kleuren zo op deze foto. En morgen ook alweer volk over de vloer, maar we zullen rustig doen hoor Silje.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.