vrijdag 20 januari 2012

Dag 61, Terugval

Terugval

Arme Pip ze heeft weer een terugval.....Dus heb al contact met dokter Michel gehad zo voor mijn vertrek naar Egmond. We gaan de antibioticakuur herhalen en Michel gaat nog eens met spoed achter het nieuwe medicijn aan.
De terugval was te verwachten dus helemaal onverwachts kwam deze niet maar wel op een ongelooflijk rot moment. Al weet ik dat Berry net zo goed voor haar zorgt als ik dat doe maar toch.......doe ik het liever zelf. Ik ga haar zo de 1e antibiotica geven en duimen jullie dan dit wkend dat ze weer heeeeel snel opknapt.....pfffff

2 opmerkingen:

  1. ik stuur wederom beterschaps knufs en vibes pip haar kant op !! arm klein meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kom op lieve pip je kan het . poezeknuffels

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.